RANDOM // LONDON

Thursday, May 12, 2016

Tak a je tu slíbený random článek z Londýna, kde jsem byla dva týdny zpátky s F&F. Jakmile vycestuju do zahraničí, i když třeba jen na otočku, snažím se toho využít na maximum. Dopadá to potom i tak, že mám tolik fotek, že sama nevím, které vám na blog dát dřív. Udělal jsem tedy výběr a fotky doplním popisky.

Bydleli jsme v Belgraves a Thompson Hotel a já to vyhrála s pokojem v 10. patře s mini balkonem. Měla jsem krásný výhled a vůbec, já si strašně užívám hotelové pokoje, v tomhle jsem trošku fiflena no :).

Po příletu jsme hned vyrazily s holkama do města. Nevyužijly jsme ani jednou mhd a chodily jsme všude pěšky. Obešly jsme oblíbené obchody jako je &other stories, Topshop, Urban Outfitters, River Island. Také jsme zašly do Selfridges

Večeři jsme měli všichni společně v nádherné restauraci GALVIN at WINDOWS. Vynikající jídlo, pití a výhled. Perfektní večer.

Výhled z mého hotelového pokoje a nějaký ten nákup :).

Hotelová snídaně!! Není co dodat, to je vždycky moje oblíbená část. A tady mě kromě jídla zaujala ta podlaha!

Druhý den ráno byla prezentace kolekce F&F podzim/zima opět v úchvatných prostorech, a to ONE BELGRAVIA. Kolekce mě ohromila a hned jsem si tam našla několik favoritů, bomber bundy, kabát, mikiny, svetry. Nejvíc se těším na takový alá semiš bomber v khaki barvě. A také šedou mikinu s výšivkami. Kolekce FF AW 2016 bude k dostaní postupně už od srpna. Musím fakt říct, že F&F vážně válí.

A takhle to dopadá, když se potkaj blogerky :). No jo, DW hodinky jsou poznávací znamení, ale jsou to fakt jedny z nejlepších hodinek ever. Navíc se hodí ke všemu, takže jakmile cestuju, skoro vždy si beru právě Wellingtony. A stále můžete využít slevu 15% na jakékoliv DW hodinky, které koupíte přímo na webu www.danielwellington.com a využijete kód ejvi_freedom.

Po prezentaci kolekce jsme šly s holkama opět do města, bylo krásně. Užívaly jsme si každou minutu výletu. Pak už letiště a zpátky do Prahy.  Bylo to super, tak doufám, že za rok minimálně se stejnou partou znova si to zopakujeme :).

all pictures taken by Olympus Pen

16 COMMENTS ♥

1. Perfektné fotky... muselo vám tam byť úžasne (:

Daniela

ReplyDelete
  2. Nádherný fotky :) Hotelový snídaně vypadají fantasticky. Moc se mi líbí ta Tvá černá kabelka :)

3. Super post. Do Londýna se chystám zítra, tak už se těším :)

xxx

CITC FASHION BLOG

4. Krásné fotky. Londýn zbožňuju! <3

5. Ááá vypadá to hrozně dobře! Londýn je nádherné město :)
    Young, wild and free

ReplyDelete
  6. Londýn je tak prekrásny. Rada by som sa tam znovu pozrela.

7. Krásný článek a krásné fotky, Londýn je též moje srdcovka a jednou bych tam chtěla studovat..:-) <3
    PS. Kdo by si chtěl přečíst článek o proměně image, tak může u mě na blogu.
    www.thebestyle.cz

ReplyDelete
  8. Krásné fotky, závidím. Já jsem nedávno byla zase v New Yorku, poprvé v životě. A přesto je Londýn město, kam se vracím nejradši.

Poshlife

9. Krásne fotky :) hrozne sa mi páčia tie klasické britské uličky :)

www.beautiful-savage.blogspot.sk

ReplyDelete
  10. wow uprimne zavidim, muselo to byt mega :)

11. Nádherné fotky, Londýn je úchvatný ♥ taky bych takhle chtěla cestovat a mít tu možnost podívat se na nové kolekce, musí to být skvělý ;)

12. paráda :) je opravdu fajn, že blogerky u nás už mají možnost různých press tripů do zahraničí, moc vám to přeju a jsem ráda, že se skrze objektiv můžu na cesty vydat s vámi!